wtorek, 30 kwietnia 2013

Versatile Blogger Award



Więc powiem prosto z mostu. Nie kręcą mnie te nominacje, ale cóż. Jak mi je przyznano, to przecież skorzystam. Jestem uradowana tym, że niektórzy doceniają moją pracę więc ta nagroda sprawia mi wielką przyjemność.! 




Zasady:
1. Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu.
2. Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu.
3. Ujawnić 7 faktów o sobie. ( :O)
4. Nominować min. 7 blogów, które Twoim zdaniem na to zasługują.
5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

Zasady wzięłam od
 
Natalia Anonimowa i Natalia Długajczyk, która mnie również nominowała. DZIĘKUJĘ wam BARDZO :)


Więc 7 faktów o mnie...


1. Trenuję koszykówkę <3
2. Wkurza mnie temat polityki, ponieważ mam to totalnie gdzieś.
3. Zamierzam iść w przyszłości w stronę psychologii.
4. kocham Scoobe Doo! Nigdy z niego nie wyrosnę mimo, że mam 16 lat. xD
5. Nie uznaje zwykłego piwa, tylko smakowe. ; x
6. Moja babcia chowa mi prostownice, bo nie lubi kiedy prostuje włosy.xd
7. Po studiach wyprowadzam się za granicę z przyjaciółką.



No wiec to wszystko. A teraz blogi które nominuję : 

1. You are different, but I love you babe ( Koteczek)
2. Nawet w raju zachodzi słońce ( Le Sherry)
3. Stole my heart ( Natalia Malik) 
 Narazie to wszystkie. ; 3 
Szablon wykonała Rowindale dla Zaczarowane-Szablony

2 komentarze:

  1. Dodałam krótką recenzję :) http://aliccee00.blogspot.com/p/spam.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję serdecznie za nominację.
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

>